Contact

EBAC TEHNIC

Daca ai nevoie de consultanta in vederea achiziontarii unui produs sau pur si simplu ai o intrebare pentru noi, contacteaza-ne si iti vom raspunde in cel mai scurt timp cu putinta.

AI O NELAMURIRE?

VERIFICA RASPUNSURILE LA INTREBARI FRECVENTE

Piesele de schimb sunt componente ale unei scule electrice. Acestea fac parte dintr-un echipament de bază – fără acestea, scula nu poate funcţiona. Exemple de piese de schimb: Seturi de curele dinţate, şuruburi, lame şi perii din carbon.
Accesoriile sunt cuplaje sau adaosuri de suplimentare a funcţiilor; fără accesorii, o sculă electrică poate fi totuşi utilizată în condiţii absolut normale. Printre accesorii se numără pânze de fierăstrău, huse, mânere auxiliare, hârtie abrazivă şi burghie.

Da, eliminarea este gratuită. Bateriile şi acumulatorii reîncărcabili pot fi reciclaţi în toate recipientele CCR (sau alte firme de colectare acumulatori). Sculele vechi pot fi predate comerciantilor specializaţi.

Exista puțină confuzie în ce privește diferențele dintre cele două. Dar în ce privește bateriile pentru sculele electrice, diferențele sunt minore. Compoziția chimică este singura diferență.
Celulele NICAD și NIMH pot fi interschimbabile (ca și set) și majoritatea încărcătoarelor funționează la fel și cu unele și cu celelalte, atât timp cât ele sunt de tipul Delta T.
Bateriile NIMH nu trebuiesc încărcate mai mult de jumătate din capacitate (C) la o rată constantă. Dacă capacitatea este de 3Ah, curentul de încărcare nu ar trebui să fie mai mare de 1.5Amp (în unele cazuri este posibil și până la C – 3A, dar trebuiesc mai întâi verificate daca suporta incarcare rapida). Motivul este că celulele NIMH se încălzesc atunci când sunt încărcate, spre deosebire de celulele NICAD, care nu produc atât de multă căldură. Dacă curentul este prea mare, acesta poate face ca celula să se supra-încălzească, sau celula să-si reduca durata de viata.
Totuși majoritate încărcătoarelor inteligente „SMART” vor folosi o încărcare prin impulsuri, care va permite un curent înalt dar cu mai puțină căldură. Sau o încărcare rapidă (să zicem de la 5 la 10 Amp) pentru prima etapă, apoi 0.5C pentru ultima etapă – sau o combinație din amândouă.

Recomand să eviți bateriile cu Litiu-ion și să rămâi la tradiționalele NICAD sau NIMH.
Motivul este că, cei care fabrică bateriile Litium-ion au devenit foarte isteți în felul în care creează aceste circuite de protecție din interiorul bateriei, care sunt necesare, dar pe lângă aceste circuite ei mai adaugă și altele în aceste circuite, care previn reparația bateriei, și astfel se asigură că trebuie să vii la ei să cumperi un circuit de înlocuire (în caz de se strică) și aceste înlocuiri sunt foarte scumpe.
La Makita de exemplu cu 14.4V și 18V, și 3Ah, cirucitul bateriei se blocheză după 750 încărcări, și nu se va mai încărca la un încărcător de Makita niciodată, chiar dacă bateria este încă bună. Sau dacă identifică un defect la celule, după 3 încercări de re-încărcare, se blochează și nu mai incarcă bateria niciodată la un încărcător de Makita, chiar dacă celule sunt înlocuite. Pur și simplu nu ai ce să-i mai faci, și cei de la Makita, nu vor răspunde absolut nimic în fața acestor lucruri. Mai este un alt lucru, și anume că sunt multe tipuri diferite de celule Li folosite de diferiti producători, și toate sunt greu de obținut .

NU AI GASIT RASPUNSUL PENTRU INTREBAREA TA?

CONTACTEAZA-NE PENTRU ORICE NECLARITATE

    ADRESA

    Str. Depozitelor, Nr. 51, Pitesti, Arges

    TELEFON

    PROGRAM

    L-V: 8:00-17:00 | S: 8:00 - 12:00